Madelene

Thanks a lot!

Kategori: Allmänt

För alla goa kommentarer i förra inlägget!:) Mkt tips och pepp. Det behöver man när man ska ta och ändra på sitt liv. Jag vill och bara jag är lika tjurskallig som jag kan vara när det gäller andra saker så borde det gå. :)

Ikväll ska det scrappas! På hemmplan dock men ändå. :)

Tobias har grejat i hallen idag. :)

Molly stal en vante av en förbipasserande idag genom staketet. Tur det va en "bekant". :) Hon fick igen vanten dregglig och mysig iaf. :)

Psst..Maggan, saknar inte ni bilen??

Kommentarer

  • Magda säger:

    Tack för skjutsen :-D är ni vakna än?

    Vi klev upp 05:30 hade tänkt ringa och irritera er men jag är för snäll ;-)



    kram

    2008-10-25 | 06:42:38
  • Madde säger:

    Ingen fara! Blev ju lite trångt men hoppas det gick bra ändå. :) Hade lämnat av alla så jag var hemma efter klockan 02. Vakna vid halv 10. :) Vilken tur du inte ringde. :)

    2008-10-25 | 17:32:47

Kommentera inlägget här: