Madelene

I´suck..

Kategori: Allmänt

På att blogga numera. Har som inte riktigt tiden. Idag va min enda lediga dag på hela veckan och mån-ons jobbar jag 9-19. Det är hektiskt på jobbet den här tiden på jobbet men jag gillar det. :) Sova kan man göra på julafton.

En försäljare ringde mig här i veckan. Mitt mobil abbonemang hos Telia håller på löpa ut nu. Jag fick ett nytt, billigare abbonemang och så råka jag köpa mig en Iphone också! Hoppsan! Vilken tur att min nuvarande mobil är trasig och att jag bara har en skrutig reserv telefon just nu. Det är också tur att jag har 14 dagars ångerrätt ifall ångesten kommer krypande. :)

Idag hade jag stora planer men det blev inte mkt. Jag sov till 12! (!) Tur jag har en sjusovare till hund också. Sen for jag och Molly ut till skotercross banan och kikade på när grabbarna körde. Blev lite bus i snön med Molly och sen hem igen. Den där julstädningen och tvätthögen har jag inte riktigt börjat på ännu. Ska nu. Men samtidigt känns det trist och orättvisst att jag ska göra det på min ENDA lediga dag medans Tobias har varit ledig nästan hela veckan och bara kört skoter. Han har minnsann inte ens tittat på varken tvätthög, dammråttor eller disk.

Skåningen kommer hem på tisdag.♥ Ska bli kul att se henne igen och lite konstigt, typ ovant. Har inte träffat henne på väldigt länge nu. Påskas om jag inte minns fel?

Nä, klädhögen väntar och så ska jag sparka upp Tobias ur soffan. Är jag inte en underbar flickvän så säg?;)


Rotade igenom lite bilder på min pixbox. :)

My girls..


Vi började stort och nu har vi en gamm golf och en gamm audi. :)


Det här var ett tag sen.. Jag är ju korthårig! (!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: