Madelene

Haha!

Kategori: Allmänt

Man tror ju inte det är sant. Snacka om bad luck.
Vaknade klockan 8 imorse, en lördag. Va ju pigg så det var bara att kliva upp. Okej jag drog mig en timma då. :)
Kom på vid halv elva att jag skulle haka på brorsan och co till skoterträffen i Soliden, dom skulle fara klockan 11. Snabba ryck. Mamma hade hämtat Molly så jag klädde på mig och for. Hörde först med Tobias om bränsle och så.
Väl framme i Soliden lyckades jag köra fast skotern i det enda diket som fanns på hela skoterparkeringen. Så alla fick sig ett gott skratt åt jag och min skoter. :)
Köpte semla och dricka och värmde upp oss lite i stugan. Det drog som kallt på vägen dit.
Hade ett problem, eller ja två om man räknar med skotern i diket. Jag hade nästan inge bränsle kvar! Svor lite över att Tobias sagt att jag skulle klara mig på det som fanns men insåg ganska fort att det va nog mest mitt eget fel som inte tankat.
Iaf så ville resten av gänget köra vidare och leka utom jag , Robert J och Sonny S. Vi började puttra hem mot Storuman.
Fy fan va kallt det va på sjöarna.
Iaf några kilometer innan skotercrossbanan händer det jag väntat på. Soppatorsk. Yeeeeaahh! Det va ju bara att lämna skotern brevid leden och åka hem på Sonnys skoter. Tack gode gud att jag inte körde hem ensam utan att dom var med.
Kom hem, duschade och väntade på att Tobias skulle sluta jobba. Vi for och åt hos hans föräldrar sedan hämtade vi lite bränsle och hans skoter på släpvagn och drog till skotercrossbanan för att hämta min pärla. Därifrån åkte jag med Tobias på hans skoter till min. Ursch va åkrädd jag va!
Tankade skotern och körde till bilen. Vi lastade den och Tobias for med sin skoter mot Storuman och jag med bilen + släpet. Vad händer? Jo jag får soppatorsk med bilen efter grusvägen!!!!!!!! Hur kan man ha sån jävla otur att lyckas 2 gr på samma dag med detta?!
Ja det va ju bara att vänta in Tobias som skulle komma med bränslet. Att jag sedan är dödligt mörkrädd i skogen gjorde ju inte saken bättre.

Pjuhh...vilken dag.
Nu ska jag sova. :)
Vilket långt inlägg...ojsan.

Vem skjuter smällare nu??!

Kommentarer

  • Mysan säger:

    Hahaaaaah...SÅ klockrent! Din stackare, jag trodde du skämtade när du ringde först :P

    2009-02-21 | 23:05:05
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se/
  • Rebecca säger:

    HAhahahha! =)

    2009-02-22 | 13:19:13
    Bloggadress: http://mortzell.blogg.se/
  • Hera säger:

    Ha ha...men du står för det i alla fall!

    :)

    /Hera

    2009-02-22 | 14:41:33
    Bloggadress: http://hera.blogg.se/
  • Magda säger:

    hahaha, så otroligt olikt er :-D

    2009-02-23 | 08:51:08

Kommentera inlägget här: