Madelene

Måndag 1 juni 2009.

Kategori: Allmänt

Solen skiner i Storuman. Men det känns som den skiner förgäves. Många som är ledsna.
Jag tycker såna här saker är svåra att ta in. Kommer på mig själv flera gånger med att sitta och tänka på det. Så himla onödigt, så ung och så omtyckt av så många...
Tobias satt och slö bläddra i en skoter tidning igår och där fanns en bild på hon i ett repotage. Hon var ju en av de klarast lysande stjärnorna i damklassen. Jag minns en tävling som jag tror hon vann eller iaf kom på en jäkligt bra placering. Och jag minns att jag tyckte det va så himla coolt att Storuman hade fått fram en tjej som va grym på skotercross. Jag menar det finns ju inte så många av dom i Sverige direkt. Eller iaf inte många som vågar tävla.
Näe..det är tungt. Och ändå kände jag inte henne. Alla har blivit berörda av det på ett eller annat sätt. 
Vila i frid tjejen...nu är du nånstans där pudersnön aldrig smälter bort.





----------------------------------------------------------------------------
Annars har jag jobbat på Konsum idag. Jag och Johanna. Vi blev satta på jordens värsta skitgöra. Rengöra alla hyllor och liknande i charken. Dom håller på bygga om där så vi har fått äran att städa där. Inte najs. Men det blir fint nu. :)
Ska jobba där imorn också eftersom vi inte hann klart men sedan blir jag ledig resten av veckan.
 Får se om jag och gubben gör nått roligt eller om han far till Tyskland med sin broder. Hoppas dom inte far...

Sköt om er! Kram!

Kommentarer

  • J säger:

    Ja jag kände henne inte alls, inte ens en gnutta men ändå så tänker man på henne och att hon verkligen hade hela livet framför sig.

    Värst är väl nästan alla rykten som sprids, så fort och så onödigt!

    Tänker på föräldrarna och syskonen. Nu vet jag varför jag inte vill att Robin ska köra nåt med motor under huven överhuvudtaget, jag skulle bryta ihop..



    Kram

    /J

    2009-06-01 | 20:24:49
  • Johanna säger:

    "hmm, du den här ser ju ren ut.. bara lite mögel o öronvaxliknande saker här" "va bra, tur att den inte va som dom andra!" haha, vi har blivit störda :)

    2009-06-02 | 19:38:33

Kommentera inlägget här: