Madelene

Tisdag

Kategori: Allmänt

Livet rullar vidare. Det är jobb, räkningar och hussysslor som ska göras. Men man inser hur fort det kan förändras. I ett slag kan hela ens liv vändas upp och ner och inget blir sig någonsin likt igen. Livet är bräckligt. Det gäller att försöka leva nu och fånga dagen. Carpe Diem.

-------------------------------------------

Fick ett bra besked från A-kassan igår. Äntligen! Pengarna är på gång och jag får mer dagar än jag hoppats på! Kanon!

Tobias far inte till Tyskland så jag och han är nu ledig tills på måndag. Skönt! Vi far nog ev till Lumnien en sväng. Ska ta med nå målarfärg och försöka göra klart.
Måste försöka göra klart den där kursen som jag börjar läsa också. Helst igår...
Men till helgen är jag sugen på att fara till Talludden och parta. Blir säkert jättemkt folk eftersom det är Nationaldagen.

Blir dö less på att ALLA lägger sig i vad jag äter, hur lite jag rör på mig osv. Låt mig va för fan! Det får vara nog nu känns det som! Jag lägger mig inte i vad ni äter, hur ni ser ut osv. Det är sårande!
Det blir inte bättre av att folk försöker bedriva nån jävla "Få Madde att banta" kampanj! Snarare tvärtom.
Sköt ert så sköter jag mitt!
Så...va det sagt också..




Kommentarer

  • Marita säger:

    Dé é bra Madde, på dom bara. Dé é ingen som skall tala om för dig vad du ska eller inte ska göra. Du är jätte fin och bra precis som du är. Kram

    2009-06-03 | 18:05:40
    Bloggadress: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: