Madelene

En sån helg!

Kategori: Allmänt

Det har varit den roligaste helgen på länge! Oj oj! Vart ska man börja berätta?
Vi körde då ner till Karlstad i torsdags för att vara med på valpträffen på lördagen.
Orkar inte dra allt nu för jag är så himla trött och ska gå och sova på en gång.
Men var bara tvungen att skriva och tacka alla för en super helg och då framförallt Marita och Klas! Ni är guld värda tycker vi och Molly. :)
Återkommer imorn med bilder och mer för nu ska vi på Tvärgatan 1 knyta oss etter nästan 24 timmar i bil denna helg.

Godnatt!

Kommentarer

  • Marita /Klas / Thea säger:

    Hej på er "ungdomar". Vi tycker också att det varit en underbar helg. Alla trevliga nya goldenägare. Vi ska göra om det, var så säker. Vi längtar redan till nästa gång.



    SOV GOTT!

    2009-05-24 | 22:31:40
  • Sofie o Specs säger:

    Ja det var helt underbart att träffa alla fina vovvar och människor! längtar också redan till nästa gång :)

    2009-05-25 | 09:24:33
    Bloggadress: http://specs.blogg.se/
  • Emilie säger:

    Ja jag gör nog ba en egen fransk manikyr, eller jag försöker så gott det går på korta naglar :P Ja det har jag! =D Va hos Aina idag och bestämde att jag ska locka det, sen blir det ba lite uppsatt där bak så att jag kan fästa blommor. Det få duga :)

    2009-05-26 | 17:43:34
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/
  • Emilie säger:

    Hur mycket kostar pluntan förresten? ;P

    2009-05-26 | 17:44:27
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: