Madelene

Solen skiner

Kategori: Allmänt

Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag är ledig. :) Kan inte bli så mkt bättre egentligen?
Idag har vi varit och hälsat på lilla Marco igen. Man kan ju inte hålla sig därifrån numera. :) Lämnade lite grejer åt dom som han ska få ta. Sedan va vi en sväng på Teab och fixa lite grejer innan Tobias for på jobbet.
Då gick jag och Molly och köpte fika och gick ner på Uman. Så härligt nu när all sand är framme. Molly älskar det och blir skitigare än nånsin varje gång. :) Hon har fullt upp med att jaga alla dumma måsar också. Men det ser som rätt tröstlöst ut för dom flyger ju bara iväg hela tiden. :)
Annars har jag pluggat lite idag. Gjorde färdigt 1 kapitel och tänkte försöka hinna det andra också innan imorn.
Vi sitter och väntar på att Jessi ska ringa nu jag och Molly så vi får gå tillbakas till Uman och busa. :)
Imorn ska jag faktiskt jobba lite. På Konsum. Kalle ringde idag och hörde och jag har ju som inget bättre för mig så.
På onsdag ska jag och jessi fixa mitt hår. Madde goes blondie. ;) Eller sommarblekt kanske det heter.





Nånting åt det hållet är väl planen. :) Jag x2 från förra sommaren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: