Madelene

Fredagkväll.

Kategori: Allmänt

Fredagkväll, härliga tider. :) Är jättemycket på jobbet nu med julgrejer och julskyltningen och allt. Men det är kul! Fast man känner sig lite seg i hjärnan nu. Ska jobba imorn också och fixa klart för söndagen.
Har börjat med julpyntet lite. Går segt.. tur man har hela helgen på sig. :)
Vi åt middag på Frasses med Ante ikväll. GI då? Jo jag åt nått som heter Hjärtegott medans dom åt pizza. Morötter istället för pommes osv. Ja det funkar ju det med.
Och istället för lösviktsgodis har jag ätit mörkchoklad ikväll. Jo jag vet att det är godis det med men det är ju iaf inte lika hemskt som lösvikt inbillar jag mig. :) Jag är nöjd med veckans resultat av GI. Jag har inte alls varit hungrig, grinig eller tyckt att det har varit speciellt jobbigt. Sedan visar ju vågen att det går neråt. Äntligen! Varför har jag inte gjort det här förut?:)
Vet ni en sak! Imorn ska jag få köpa mig en bil!!!! Hoppas! Ja om den inte ser ut som ett kexpaket då, alltså rostig! Den är blå och fin som bara den. :) Den blir min, min och bara min. :) Hehe..  Så skönt att kunna åka till jobbet och hem utan att behöva cykla ihjäl sig på is/slask eller snö.
Nu åkte Mariette ut ur Idol.. grym röst och stor talang. Jag tror hon kommer lyckas bättre utan Idol..

Natti natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: