Madelene

Min fina gumma..

Kategori: Allmänt

Sitter och tittar på lite bilder på stationära datorn. Sällan man sitter här sedan man skaffa en bärbar. Men det är kul för här finns det en massa gamla bilder.
Här kommer en hel hög på Molly. Mitt matte hjärta smälter när jag ser hur liten och söt hon var när hon var valp. Nu är hon en stor och fin tjej.. :)


Mollys första möte med en av sina bästisar. :)


En gång var Tussan mindre än Molly. :)




Vi sov på golvet både jag och Tobias med Molly. :)


Spanar in Tussan.


Alla ville gosas.. :)


Molly och Piri. :)


Kärlek.. :) Molly med sitt första halsband. Rosa och fint. :)


Sov ofta och överallt..




Kiss och mat/vatten paus på väg hem från Säbytorp.


Lirade husse runt lilltassen.. :)



Muuums..






Inte så länge sen.. stooor tjej nu. :)

Kommentarer

  • sofie säger:

    åh jag blir alldeles salig när jag tittar på valpbilderna! har så svårt att förstå att de varit sådär små :)

    2009-11-22 | 20:55:31
    Bloggadress: http://specs.blogg.se/
  • Emilie säger:

    Åh hon va så söt då hon va liten! :)

    2009-11-22 | 23:11:37
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: