Madelene

Today´s gonna be a good day..

Kategori: Allmänt

Frukost: Kaffe och smörgås
Dagens Outfit: Svarta byxor och randig tröja. Känner mig blek, fet och hemsk idag. Ursch.. såna här dagar ogillas verkligen.
Humör: Helt okej. Lite depp
Gjort: Jobbat.
Planer: Jobba, handla, STÄDA och förhoppningvis boxas.
Lunch: Pannkaka
Läser: Andras bloggar
Bästa: Att helgen är nära nu och då får jag sova. Offantligt trött.
Middag: Crepes enligt listan.
Hund:  Försöker göra kulllerbyttor i soffan.
Katt: Äter mat.
Väder: Grått och mörkt. Samma som igår. Men lite snö på backen idag iaf. :)
Pojkvän: Sjuk och ligger i soffan.
TV-program: Ingen aning?
Tänkvärda: ??
Kom-i-håg: Beställa tårta tills imorgon.

Ja.. Tobias är som sagt lite sjuk. Enligt han håller han på dö men är det inte alltid så när en kille är sjuk? ;)Han ser faktiskt ganska pigg ut...hihi.
Hoppas han inte smittar mig för jag har inte tid att bli sjuk. Ska ju gratta mamma imorn och så har vi bokat bord och ska bjuda pappa på farsdags middag på söndag.
Är boxning ikväll. Är så grymt sugen på att inte gå dit för jag måste verkligen städa ikväll men samtidigt är jag ju så jävla less på hur jag ser ut nuförtiden så det är nog lika bra att masa sig iväg. Brukar ju kännas bra och skönt när man väl är där.
Jaja..en liten uppdatering.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: