Madelene

Vågnoja.

Kategori: Allmänt

Jag har nog drabbats av vågnoja. Väger mig flera ggr om dagen. Inte hälsosamt känns det som. Men är tydligen inte ensam för jag satt just och läste på ett forum och det va fler än jag som hade drabbats. Får nog försöka väga mig en gång iveckan, max. För annars kommer jag nog ge upp det här alldeles för snabbt.
Men det går ganska bra ändå. Ja med GI då. Jag följer det ganska noga. Har ätit nån hårdbröd macka och smakat lite av en lussebulle men annars så.
Ikväll är det lite jobbigt, är hungrig hela tiden fast jag ätit en massa och med det blir man ju godissugen också. Har ätit frukt och lite av en keso äpple, päron och vanilj. Men skulle nog kunna döda nån för en macka rostat bröd med ost. Tur OK har stängt.. ;)

Annars äre bra. Första advent på söndag och det betyder att vi ska julskylta ihelgen. Har alltid prestationsångest över det varje år men det brukar oftast lösa sig bra.
Jag hade tänkt städa ikväll men det blev en soffmys kväll med Molly. Ja efter lite hundbus ute i regnet (!) då.
Hur kan det regna nu? Vi bor väl i Norrland eller. Fast nu tittar jag ut och då toksnöar det. Omväxling förnöjer. :)


Nån slags golf vill jag ha så jag slipper cykla i sörjan och riskera att slå ihjäl mig. :) Tobias har sagt vi ska köpa en nu snart. Ingen längtar efter en bil mer än jag. Så himla jobbigt att cykla till jobbet, hem på lunch, tillbakas på jobbet och hem igen på kvällen.
Jo angående inlägget om Nordea och Molly försvann bilden visst när det nyare Storuman bladet kom ut. Men den finns på Storumans tryckeris hemsida om man tittar på föregående blad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: