Madelene

Doping!

Kategori: Allmänt

Vilken kväll det var igår! Och man mår verkligen som man förtjänar idag. Det blev alldeles åt h-vete för mycket sprit. Så imorse när jag vakna ville jag mest dö, var alldeles skakig och som tur var finns det en sittplats i duschen annars hade jag nog ramlat ihop. Vad har man då lärt sig av detta?
Jao.. Bacardi Razz är farligt gott och lättdrucket. När nån (läs kusin Emelie) river ner din cider från balkongen och bjuder igen den med en 6a lakritsshot så tacka  vänligt nej. :) Den där cidern behövdes nog inte och absolut inte shoten. :)
Jag hade riktigt roligt igår iallafall! Synd man inte hade med kameran men jag kanske får sno lite bilder av Jenny. Mannes maskerad dräkt va en syn vill jag lova. :) Den var lätt 2,5 meter hög!
Jag tog mina nya partypjuks än fast Tobias hatar dom. Och fick jätte många komplimanger för dom!:) Roligt!:)
Sen att jag föll några gånger och halvt vricka av mig fötterna på vägen hem skyller jag på spriten. För dom va himla sköna, inte alls halkiga och lätta att gå i. Ja om man är nykter af. :)
Iaf så nu äre doping som gäller. Har köpt både cola och burn energy drink. Men har just insett mitt misstag när jag kom på att alla drinkar jag köpte på hotellet igår blandades just med burn. Fyyy..men det är bara att offra sig. Vill hitta åt all energi jag bara kan.
Varför jag dopar mig är för att vid klockan 4 kommer min kära mor och far hit. Och det ser ut som ett bombnedslag. Min pappa är något av en städoman och jag vill inte att han ska hitta något att gnälla på.

Summering är iaf att det va jävligt roligt igår och man träffa mkt trevligt folk. Blev alldeles för full. Det fattades dock två brudar..Jessi och Mysan. Men det kommer snart en annandag och då slår vi klackarna i taket tjejer. :)
Nä dags att öka...ursch..

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Att slå ut cidern var medvetet, tyckte du såg ut att behöva en shot jag :D

    2009-11-02 | 15:38:08
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/
  • Madde säger:

    Svar till Emilie. :) Har just insett att jag stavar ditt namn fel JÄMNT! Sorry!:/ Haha, jag förstod väl de..;) Den behövdes säkert. :P

    2009-11-02 | 15:42:16

Kommentera inlägget här: