Madelene

Städdagen?

Kategori: Allmänt

Idag pysslar jag med sånt som jag skjutit på hela veckan. Städa (ordentligt), tvätt osv. Jag är inte snabbast i världen men jag gör det iaf. Just nu har jag en fika paus. :)
Annars har helgen passerat i ett ganska lugnt tempo. Inge alcohol och det känns bara skönt. Hade inte pallat Lycksele hotellets trängsel och värme.
Har sett två filmer. Död snö och The other man. Se då för guds skull inte Död snö. Det va Tobias som valde den och den vinner lätt sämsta film någonsin alla kategorier! En norsk zombie, nazi film. Ja dom kör iof lite skoter i den men det va den enda bra.

Vi va iaf i Lycksele igår på marknaden. Fast jag handlade bara på affärerna med längst kö. Åhlens och nyöppnade Lindex. Lite lustigt det där med Lindex. När man är i stan (Umeå) så är det sällan man går in på Lindex. Ja dom har fina grejer och så men där finns det så mycket annat som drar en. I Lycksele va det värsta hysterin och helt sjukt mycket folk på Lindex! ALLA skulle handla på Lindex, ja jag med då såklart. :) Lite lustigt.. men det är kul att det öppnar lite såna affärer i inlandet. :)
Vad köpte jag då? Leggings, smycken och smink. :)

Idag blåser det som tusan ute. Löven rasar bara av träden! Jag känner att jag hinner inte riktigt med, nyss va det ju sommar ute? Nu kommer vintern när som helst.

Det kliar i fingrarna att få börja göra om och göra klart här hemma. Synd bara att det kostar pengar.
Någonting i den här stilen är jag sugen på för kontoret. Men lite mer och högre bokhyllor också.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/workspaces/tools/workspaces_rooms_ideas Nummer 12. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: