Madelene

Dag 1 Om mig.

Kategori: Allmänt

Jag måste försöka greja den här. Kan passa på eftersom jag ändå inte sover.
Vem är jag? Vi tar det från början.
Född och uppvuxen i Barsele med mor, far och lillebror Björn.
Hade en kort skidkarriär som resulterade i ett första pris sedan lade jag den karriären på hyllan, man ska ju sluta på topp liksom. Som 9 åring fick jag en egen häst, Katina. Mer vild än tam men jag älskade henne även om jag inte direkt kunde rida henne.
Lågstadiet spenderades i Gunnarn och efter 6an blev det Röbro i Storuman.
Har aldrig hållit på med några sporter eller liknande utan det har bäst varit att umgås med kompisar som har gällt för mig i alla år.
Efter några små tokiga år på Röbro blev det Luspengymnasiet med inriktning mot Samhälls ekonomi för mig.
Swosch passerade dom åren också.
Ströjobbade och flyttade hemifrån tillsammans med Tobias. Jobbade på Konsum och Storuman Energi innan jag fick det jobb jag har idag.
Just idag är jag egenföretagere och driver Present & Kontor AB, bor i Storuman i en trea själv med Molly min hund.
Hur ska man beskriva sig själv?
Envis, lat, snäll för det mesta, förvirrad, positiv.
Nä gonatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: