Madelene

Dag 3 Mina föräldrar.

Kategori: Allmänt

Min mamma heter Doris och min pappa heter Jan-åke. Dom är gifta och bor i Barsele.
Dom är väldigt olika varandra. Pappa han kan ha ett jävla humör emellanåt och är inte rädd att säga vad han tycker och tänker. Oblyg och pratglad. Medans mamma är blyg och tystlåten. Hon gör inte mycket väsen av sig och bråkar aldrig med nån. Båda är vädligt snälla och omtänksamma, ibland på ett jobbigt sätt men man vet ju att dom vill bara väl.
Jag vet egentligen inte vem jag är mest lik. Utseendenmässigt brås jag nog mest på pappa men i övrigt tror jag att jag är en blandning. Jag var mer blyg och tyst tidigare än vad jag är idag. Men fortfarande är jag absolut inte den som hörs och syns mest i olika sammanhang. Jag är jävligt envis och långsur. Kan ha ett jävla humör om rätta personen retar mig men oftast är jag snäll och glad. :)
Ens föräldrar präglar en mer än man tror. När man var liten (läs 14) ville man absolut inte ha någon som helst likhet med dom men idag ser man mer och mer likheter och man kan till och med vara stolt över vissa saker. :)

Kommentarer

  • busina säger:

    helst likhet med dom men idag ser man mer och mer likheter och man kan till och med vara stolt över vissa saker.

    2010-12-14 | 15:11:22
    Bloggadress: http://www.businessgiftdepot.com

Kommentera inlägget här: