Madelene

Tiden rusar..

Kategori: Allmänt

Då var snart julen över och så även detta år. Julen har varit bra, men lite tomt med bara jag, mamma och pappa hemma. Men det blev gomat, fina paket och mys med hundarna. Idag blev det skotertävling och nu sitter jag och väntar på folket ska ramla in för party. :)
Tänkte summera detta år. 2010. Vilket jävla skit år på ren svenska! Ja nu snackar vi privat, jobbmässigt känns det bara roligt. Det har varit så mycket bråk, skitsnack och drama. Jag har sårat folk, folk har sårat mig, jag har upptäckt vilka mina vänner är osv. Jag har förlorat människor som betydde mycket för mig. Jag har blivit ensam för första gången på 7 år 2 ggr.
Ja.. fy fan. Kunde jag skulle jag göra en del ogjort men man ska väl aldrig ångra det man gjort bara det man inte gjorde. Jag har lärt mig mycket om mig själv. Upptäckt både bra och dåliga sidor.
Nu blickar jag framåt och hoppas på ett bra 2011. Där jag får tid att hitta mig själv och må bra på riktigt igen. Inge mer drama...
Där jag umgås med familj och vänner. Utvecklar företaget. Åker utomlands? Börjar träna!
Tack för allt 2010. Kom aldrig mer igen...

Kommentarer

  • Gina säger:

    Jag tycker det låter på dig som om 2011 kommer bli ett superbra år!

    2010-12-28 | 19:59:19
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: