Madelene

Packa.

Kategori: Allmänt

Jag är dålig på att packa. När jag ska åka bort tar jag med mig ett ton grejer." Utifall att jag vill ha 25 olika tunikor på en vecka." Som om det någonsin har hänt innan.
Nu ska jag packa ihop mitt liv igen och samla det på ett nytt ställe. Packa ihop allt i den här förbannade lägenheten! Det känns så himla bra att flytta till nått nytt ställe, ny start.
Visst den här lägenheten är inte så dum om man bortser från att den är "under" himmlen som farmor säger. Men jag förknippar den med så mycket dåligt... Kommer aldrig glömma första helgen jag bodde här. Det va lördagkväll och fest någonstans i huset och jag satt ensam på golvet och försökte skruva ihop en möbel. Det gick åt helvete att skruva ihop den och jag kände mig så himla ledsen, ensam och utanför allt i livet. Den känslan har hängt med den här lägenheten..ensam och ledsen.
Så jag längtar tills jag packat och städat klart och kan låsa här för sista gången..
Jag hoppas verkligen att det kommer bli bättre i min nya lägenhet. Att jag kommer trivas. Om inte annat så slipper jag gå uppför 7 trappor varje dag..:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: