Madelene

Den är min!

Kategori: Allmänt

Nu ska jag flytta igen! Wiee! Jag fick lägenheten så nu är det bara börja packa ihop sig igen och försöka bli av med den här lägenheten. Jag ser framemot att komma ner på markplan igen. Det är så jobbigt att bo under himmlen när man har hund. Men i övrigt har jag tyckt bra om den här lägenheten.. fast samtidigt förknippar jag den med allt jobbigt som har hänt det här året. Nytt blir bra.
Annars prismärker jag och grejar inför loppiset. Jag har 2 lådor och en sopsäck kläder. Mamma har typ ett släpvagnslast jag ska sälja åt henne. Pust. Det finns allt möjligt, scapbooking grejer, skor, väskor, kläder, lampor, ridsaker, skoterhjälmar, tyger m.m. Allt.
Imorgon åker den här lägenheten ut på annons. Hoppas någon nappar. :)
Sköt om er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: