Madelene

Hemmaplan..

Kategori: Allmänt

Va som sagt i Rödingfors ihelgen. Riktigt skönt. Hade himla tur med vädret när vi var ute med skotrarna och solen sken. Lite små kallt men det funka. Våren är på gång. Hundarna har busat. Molly lärt sig åka skoter. En bra helg helt enkelt.
Självklart är inte allt bra. Självklart händer det alltid saker som ska få en att må skit. Känna sig som en jäkla kackerlacka. Jag vet att jag gjort mycket fel men kan jag inte få leva mitt liv själv, utan andras åsikter hela tiden? Jag lägger mig aldrig i någon annans liv på så sätt. Jag får stå för det jag gör, det är kanske inte alltid smart eller genomtänkt men det är ingen annan som har med det att göra förutom jag.
Jag blir ledsen när jag får höra såna saker. Jag vill inte bråka. Jag ber inte att alla ska förstå eller stötta det jag gör men måste man vara elak för det...?
Nu får den som vill ta åt sig av det här. Det spelar ingen roll längre. Allt sprids ju ändå ut.
Jag vill iaf inte bråka... tänker jag inte göra heller.
Nu är det snart måndag igen.
Ny vecka. Nya tag. Har en hund extra iveckan eftersom jag ska vara hundvakt. :) Blir som ett zoo här.
Gonatt med er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: