Madelene

Vilse på djupet

Kategori: Allmänt

Hej hej 2011.
Vad gör jag? Försöker smida planer på hur 2011 ska bli ett awsome år. Nästa nyår vill jag vara jävligt nöjd med året. Smal, snygg, rik och en kille som älskar mig? Ska det va så jävla svårt..;)
Skämt åsido iallafall hoppas jag 2011 blir ett bra år på många sätt.
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Sov till halv 12 igen, varför är man ett nattdjur? Varit ute med Molly och fikat på Akkan, oerhört effektiv dag...nää. Men skönt har det varit.
Imorn tänke jag besöka pappersberget på jobbet.
 Längtar till tisdag då ett skepp från IKEA kommer lastat. Då får jag ett sovrum och kontor hemma äntligen! Då kan Molly och jag umgås medans jag jobbar och vi slipper trängas i en 90 cm säng..super!:)
Ikväll blir det sprit och spelkväll på Vallnäs. Whohoo. :) Den blir nog lugnare än det låter men det blir garanterat trevligt.

För ett år sedan såg det ut såhär.http://bumfan.blogg.se/2010/january/
 AC-cup. Iår skippar man det helt.

Kommentarer

  • Emmet säger:

    Önskar du uppdaterade mer ofta. Tycker det vore spännande och följa din vardag som egen företagare. Du har fullt upp förstås!

    2011-01-18 | 16:29:11
  • Anonym säger:

    Jag tycker du är modig som startar eget i en liten ort.

    Lycka till och nästa gång jag passerar BigUman kikar jag förbi.

    2011-01-18 | 21:50:12
    Bloggadress: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: