Madelene

You give love a bad name.

Kategori: Allmänt

Helgen kom, sågs och försvann. Sitter nu här med söndagsångesten upp över öronen.
Mamman fyller år idag så vi ska käka middag på hotellet och sedan blir det väl kaffe här så jag ska ta och städa bort fredagsfyllan.
Halloweenparty på hotellet. Jag va sjuksköterska. Kan inte riktigt säga vad som hände men både jag och Myspys lyckades bli kanonfulla och inte ens ha speciellt skoj. Vi gick till och med hem innan det stängde.
Vaknande igår morse med hela outfiten på mig, en baksmälla som va den värsta på länge och ett stort skrapsår på knäet. Kul. Haha. :)
Gårdagen spenderas på kalas för kusin, hockymatch, fetmat på Sibylla och kvällen i skogen med en kortlek. Blev nått vinglas även där men inte så mycket som tur var.
Har iaf haft en bra helg. Alltid mysigt att umgås med fin vännerna. <3

Känner mig som en idiot. Nu igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: