Madelene

Nattsudd.

Kategori: Allmänt

Nu är man här igen. Vaken när man borde sovit. Hela dagen och kvällen har man vandrat runt som en zombie och när man får läge att sova då gör man det inte. Otroligt smart.
Har bäddat ner mig under duntäcket i sängen. Molly ligger brevid och jag har kvällsfikat lite i sängen. Väldigt mysigt. :)
Verkar som det blir stughelg nästa helg. Jag längtar! Har inte varit där sedan i påskas så jag minns knappt hur det ser ut. Ska kanske prova bestiga Ryfjället då. Kanske går bättre än för några år sedan.. ja man kan ju hoppas på det iallafall. :)
Vad händer annars då? Allt och inget. Vissa saker kan man styra och andra inte. Hoppas på lite positiva förändringar här framöver. Det är fan min tur nu.

"Jag blir bättre med tiden om du har tålamod med mig."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: