Madelene

But there´s a side to you that I never knew.

Kategori: Allmänt

Regnet öser ner. Lite tur ändå att man inte är älgjägare än, måste vara drygt att sitta i skogen och bli genomblöt. Men är fortfarande inne på jägarexamen. Måste bara börja skjuta lite först.
Dagarna går. Snart har jag haft egetföretag i ett år. En berg och dalbana. Men det är något jag aldrig skulle velat vara utan. Så mycket som jag lärt mig och fått erfarenhet av, det är guld värt för mig. Ett år. Då måste man ju göra något kul?? Frågan är bara vad? Kom gärna med tips. :)
Ihelgen är det första helgen som är helt oskriven på väldigt länge. Rätt skönt och tror det ska bli en nykter, fixa en massa grejer helg för mig. Hade gärna åkt upp till stugan men det kändes inte spännande alls själv. Skulle nog fan haft en "idiot"..;)

Kommentarer

  • Desireé säger:

    Kanske några extra fina erbjudanden i butiken för att fira ditt första år? Lite tårta? :) Synd man inte bodde närmare..

    2011-09-07 | 22:55:37

Kommentera inlägget här: