Madelene

Påsken 2012

Kategori: Allmänt

Den kom, den sågs, den segra och försvann väl ungefär lika snabbt som den kom. Har spenderat påsken i Rödingfors med familjen. Haft kanonväder, ätit alldeles för mycket mat, hunnit med 2 Umnäspartaj med My och kört en hel del skoter. :) 2 tummar upp för den här påsken helt enkelt.
Drog en snilleblixt att ta med en kamera upp utan minneskort så det finns tyvärr inte så mycket dokumentation av den förutom lite mobilbilder jag tänker sno från facebook. ;)
Imorgon återgår man till vardagen.. typ. Butiken öppnar inte förens på torsdag men jag kommer jobba med annat imorgon.
Imorgon börjar även seriös bantning IGEN (JAG VET, JAG VET) och träning. Har ätit som en jävla gris under påsken och det känns inte bra.Vägde mig när jag kom hem och det spädde på tjockisångesten ordentligt...men om jag tar tar i det NU så känns det bättre sedan. :) Vägrar hamna där jag va tidigare så nu måste jag rycka upp mig och börja leva betydligt sundare. Inge jäkla beach 2012, det är ändå för kallt för att bada utan bara en hälsosammare Madelene.. :)
Ingen hund eller katt hemma här på 13c så det känns lite tomt och tråkigt. Saknar mina små pälsbollar. :)
Jag och Erika for lite fel när vi skulle leta åt en hög med folk. Hamnade tillslut på en sten uppe på fjället men solen den sken iallafall på oss. :)
F5an tung nedlastad..;)
Jennys skoter ville inte vara med och det gick hål på en bränsleslang. Team Yamaha var helnöjd..;)
Kusinerna Jonsson. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: