Madelene

Simply nothing more to give.

Kategori: Allmänt

Drömmen som gick i kras.
Imorgon börjar utförsäljningen av Present & Kontor AB. Butiken kommer tyvärr att upphöra inom kort.
Jag har försökt och jag har misslyckats. Det finns inget mer jag kan göra nu. Sorgen är enorm och det känns som jag förlorar en stor del av mig själv nu. Min dröm, mitt liv.
Jag vill inte ångra att jag provade även om det gick såhär för jag har lärt mig så otroligt mycket om både mig själv och annat.
Jag kommer att sakna att gå dit varje dag, jag kommer sakna alla fantastiska människor man har mött som både gett en skratt och gråa hår. Jag kommer sakna ALLT.
Vad jag ska göra vet jag inte. Mitt liv blev helt plötsligt en oskriven bok igen där jag får börja om från första sidan. Hur, vart och med vad har jag absolut ingen aning om..
Jag vet bara att jag har Storuman i mitt hjärta vad som än händer.
Tack för allt!
Bloggen kommer nog ligga på is ett tag som det känns just nu. Återkommer kanske när skrivarlusten kommer krypande igen..

Kommentarer

  • Gabban säger:

    Kram på dig!

    2012-04-16 | 22:31:11
  • Rebecca säger:

    Nej va tråkigt! Hoppas dock att skrivarlusten kommer åter!

    2012-04-17 | 15:17:29
    Bloggadress: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: