Madelene

Men om jag tar mig ifrån en sviken dröm och hit igen så kanske jag kan känna meningen med tystnaden.

Kategori: Allmänt

Har just skruvat ihop ett klösträd till min nya room mate. Nu kanske han ger fan i mina möbler för det är storlek megastor. Om jag vore katt skulle jag älska det iallafall. :)
Bantningen går det sådär med. Kan inte bestämma mig om jag ska köra stenhårt på LCHF eller bara undvika det göttaste och träna mera. Tror det senare skulle funka minst lika bra. Så summan hitills i veckan är inte seriös bantning..
Kört skoter två kvällar i veckan.. de va kul. :) Gjorde årets första fastkörning igår efter en skogsbilväg med gigantiska diken. Såklart halka skotern av vägen och ner i diket och där satt den. Men gick ändå rätt fort att få lös den. :)
Klippte mig i veckan. Blev en lugg. Jag är nöjd men det är lite ovant i spegeln än. :)

Kommentarer

  • MyPyy säger:

    Haha...älskar att du beskriver det som att skotern halkade av vägen ner i diket! Kan se det framför mig, och inte för å va sån..men d ska nog va du för å lyckas ;)

    2012-02-04 | 00:38:00
  • M säger:

    Läs träningsbloggar, man blir sjukt peppad!!! Skitbra gjort det du hittills gått ner, se det som en seger och kör ytterligare hårdare. Träna i gymmet för då går du inte bara ner i vikt, du formar kroppen till nåt helt sinnesjukt snyggt!!!

    2012-02-04 | 13:31:39

Kommentera inlägget här: