Madelene

Tjockångest.

Kategori: Allmänt

Vägde mig igår och drabbades av tjockångest. Har ju varken börjat träna eller banta än som jag tänkte. Viljestyrkan är ju mer eller mindre obefintlig.
Men hade då förstås gått upp lite i vikt. Inte så mycket men tillräckligt för att känna paniken. Jag vägrar gå upp i vikt igen! NU ska jag ner. Och jag ska bli vältränad också.
Så nu ikväll for jag och Molly ut i snön och åkte skidor. 4:an igen. Gick lättare nu och hade bättre glid. :) Sedan ska jag försöka ordna mig ett gymkort också. Är döpeppad på skaffa mig lite muskler.. ;)
Nu måste jag sluta äta all dynga jag stoppar i mig också.
Ska gå och mäta mig nu och skriva ner det på en hemlig lapp och jämföra till sommaren.. :P

Kommentarer

  • Lia säger:

    Gymma is the shit!!! Du kommer rasa i vikt o bli snyggt vältränad om du ger dig in i det med kropp o själ :)

    2012-02-19 | 18:50:34

Kommentera inlägget här: