Madelene

2012

Kategori: Allmänt

Jomen hej igen. Var ett tag sedan jag skrev nånting här, har varit rätt så less på blogga faktiskt. Men nu jäklar har jag ett inlägg på gång. :)
Vad som hänt sedan sist orkar jag inte dra.. ja de va jul, nyår och det vanliga och det va trevligt. :)
Tänkte skriva lite mer om vad jag tänkt för 2012, lite mål och saker jag vill göra.
2010 och 2011 har periodvis varit rätt värdelösa år och jag har aldrig mått så dåligt som jag gjort som i dessa stunder. Men det känns också fel att bara sammanfatta dom som skitår för så äre verkligen inte. Det finns också många fina, roliga, härliga och superbra stunder. :)
Hursom haver.. det gamla är gammalt och mitt nyårslöfte till mig själv är att sluta rota i allt gammalt skit.

2012

* Börja träna på gymmet igen.
* Börja åka skidor.
* Köpa skateskidor så jag kan börja åka det. Ser mig själv och Molly efter isen i Rödingfors på våren.. ev. ;)
* Göra den där tatueringen eller två. ;)
* Äta LCHF igen och gå ner dom där 10 kg till innan jag är hyfsat nöjd.
* Köra mer skoter än 2011.
* Vara mer i stugan än 2011.
* Umgås mer med Jessica och Mysan.
* Fixa bilen så den inte är som en skrutt.
* Fixa lägenheten så den inte är som en skrutt.
* Betala bort lite lån.
* Spara till en resa.
* Omge mig med folk som får mig att må bra och är ärliga.
* Ignorera allt som heter killar för det är som att be om bekymmer. :P
* Fjällvandra.
* Lära mig åka slalom.
* Laga mer riktig mat. Men det kommer ju med LCHF..

Ja det är säker mycket mer också men jag får fylla på den eftersom och kanske bocka av lite saker också. :)
2012 ska iallafall bli ett år då jag satsar allt på må bra och vara glad.

Kommentarer

  • Linda Söderlund säger:

    Den där listan kan jag nästan kopiera rakt av, tar bara bort lite skidåkning och LCHF och lite annat... =)

    2012-01-23 | 20:12:05

Kommentera inlägget här: