Madelene

I keep you on my mind both day and night.

Kategori: Allmänt

Det händer mycket saker. Kan inte skriva om dom men mycket av det är positiva saker. Det känns bra och jag tror att det kommer bli ännu bättre. Ser framemot vad det här året har att erbjuda. :)
Vissa saker hade man förstås helst ogjorda men det som är gjort är gjort och nu blickar jag framåt, uppåt.

Måste styra upp en Umeå helg snart igen. Gratta Jessica som fyllt år och bara umgås med hon och Mysan. :) Tänk så länge vi har hängt ihop vi 3. :) Sedan 7:an på Röbro, då kom Mysan som en virvelvind in i vårat lilla "gäng". :) 
Jag och Jessica har varit kompisar ännu längre, kanske var typ 1-2:an i Gunnarn? Även om vi sällan har varit på samma ställen sedan vi gick ut Röbroskolan så har vi aldrig glidit ifrån varandra, det är lite kul. :)

På måndag blir det LCHF. Nu har jag skjutit på det nog länge och om jag skriver det här måste jag ju.. eller?;) Ärsch.. det är rätt enkelt och funkar ju bra bara man kommer igång. Ska träna också.. tids nog.

Ihelgen vill jag köra skoter. Den står där översnöad och tar upp min bilplats till ingen nytta just nu. Men ihelgen SKA jag ut och gasa. :) Om det inte är 20 minus då.



Kommentarer

  • Emma säger:

    Ja ska å gasa i helgen, men tror att det få bli i ett snörikt fjäll. :)

    2012-01-24 | 18:31:03
  • Jessica säger:

    Ja vi är rätt skillade som hållt ihop så länge och dessutom bråkar vi fasiken aldrig!:) Me loves you:)

    2012-01-24 | 19:56:32
  • Anonym säger:

    Jag får gasa på hemmaplan Emma eftersom jag gitt arbeit. :)

    Jaa, det är fan sant Jessica. Vi bråkar typ aldrig. :) Rätt bra jobbat av oss måste jag säga. Love you too!

    2012-01-24 | 20:40:51

Kommentera inlägget här: