Madelene

Jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund.

Kategori: Allmänt

En vacker kväll i Brejsele med korvgrillning, fiske och mys kring elden. Det är såna här kvällar man minns när man tänker tillbakas på sommaren. Älskar det. 
Hade en riktigt bra helg förutom en sak som jag gärna skulle ha ogjort, men vad är en fest utan lite tjafs...
Fick umgås med de som alltid legat mig närmast hjärtat och alltid kommer göra det. Det var klassträff, hotellkväll och sedan att bara sitta och snacka eller se film, var hur bra som helst. Det är så synd att det blir så sällan vi hinner ses bara. 
Har jobbat en del nu på slutet. Långa pass men väldigt intresssant och lärorikt så jag gillar det. 
Annars är det mesta sig likt. Hjärnan säger en sak men hjärtat en annan.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: