Madelene

Dom 999 sakerna jag aldrig skulle göra, dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort.

Kategori: Allmänt

Söndag. Har haft flyttloppis idag och blivit av med lite grejer. Men det är sjukt hur mycket man samlat på sig. Det som inte blev sålt idag åker på soptippen och till Röda korset. Jag orkar inte flytta runt med allt rat något mera.
Jag och min kära kusin kommer att bo i huset till november sedan är det sålt. Så redan nu sitter man och spånar på vart man ska ta vägen då och vad man ska göra av sitt liv.
Medans man funderar så lever man livet. Ibland går det bra, ibland går det mindre bra.
På onsdag ska jag äntligen göra något åt mitt hår. Jessica ska få sätta händerna i det. Blir nog bara att toppa bort det värsta men jag ska också göra något nytt med det. :) Vi ska färga mina toppar en annan färg. Det är så coolt men jag vet bara inte vilken färg jag vill ha. Var först inne på rött men ser att mer guld/blonda nyanser också är jäkligt snyggt. Eller kanske rosa?;)
Bilder från google.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: