Madelene

Men i drömmen är det vi mot dom.

Kategori: Allmänt

Ligger i en lägenhet utan möbler nästan, i en alldeles för stor säng. Sovrummet är kvar och en massa saker och kläder. Blir nog en av mina sista nätter på Höjdvägen 13c. 
Jag kommer sakna den här lägenheten helt klart men det är ändå bara en lägenhet.
 
Jag gillar mina vänner. Dom ställer upp i vått och torrt. Kan inte en göra det så är det alltid någon annan som gör det. Man är aldrig ensam med sina bekymmer om man inte vill. Ikväll tex fick jag hjälp att bära möbler och imorgon ska jag få låna en mig eftersom min är trasig än. 
 
Midsommarhelgen var succé blandat med katastrof. Jag har aldrig haft en så bra och så dålig midsommar på samma gång. En berg och dal bana deluxe.
 
Jag kan inte sova av en rad olika anledningar inatt. Men två gnager lite extra. Den första är att jag ska till Lycksele imorgon och avsluta företaget. Den andra.. har ett namn och jag skulle verkligen inte vilja känna ett jävla dugg. Bara vara likgiltig och kall, men sån är inte jag tyvärr. Däremot naiv och godtrogen. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: