Madelene

Whatever the future holds I´m ready.

Kategori: Allmänt

AMS.se
Storumans lärcentrum.
Utbildningar.
Sneglar på framtiden även om jag inte kan se den. Jag vill ha en plan men jag har ingen. Jag vet inte vad jag vill. Ibland vill jag inget hellre än flytta och börja om, få chansen att hitta lyckan osv. Ibland vill jag inget hellre än stanna för jag har min lycka här i allt jag gör och är.
Fan vad svårt livet är. Dessa val och vägskäl man står inför. Jag vill verkligen välja rätt den här gången.
Det fanns en sak, förutom det självklara ett jobb, som jag vet hade inte ens fått mig att börja fundera på dra. För det hade jag nog stannat och aldrig tänkt tanken på att flytta. Men det gick ju käpprätt åt h..
Men än har jag tid. Det är långt till november även om det aldrig känns tillräckligt långt bort. Då vet jag förhoppningsvis betydligt mer än idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: