Madelene

Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan.

Kategori: Allmänt

Dagar kommer och dagar går. Jag lever för dagen och orkar inte tänka alltför långt in i framtiden även om jag måste planera den så gott det går. Vad jag gör efter sommaren, om ett halvår eller ett år från nu det vet jag inte. Mitt liv är helt oskrivet och ibland känns det väldigt skönt men samtidigt skrämmer det mig.
En tanke som börjat växa mer och mer är om man kanske skulle flyttat härifrån ändå. Jag har inget jobb (heltid), inget riktigt boende just nu (vad jag vet), det går åt h-vete med allt som heter killar. Jag har ju min familj och mycket vänner här.. och vi brukar oftast ha det väldigt kul. Men det finns ju kvar hoppas jag.. Ja vi får se. Oskrivet som sagt.
Dagen har bestått av inventering och fix och nu ikväll blev det Aloevera party hos Emma med fotfix och gofika. Avrundade kvällen med att åka lite bil med Emma och Hanna och lyssna på musik.. rätt skönt.
Nu blir det sängen. Har en lång dag som väntar imorgon.
Färgade hårt på mig själv idag för första gången. Det ser bätte ut i mörker.. ;) Och ja jag har bränt mig lite i solen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: