Madelene

Vi skapar minnen tillsammans.

Kategori: Allmänt

Haft en kanon helg i Lycksele. Jag och Mysan har bott hos Jessica och Erik. En riktig myshelg med film, julmarknad, fika på stan, färg och klippning och utgång på hotellet. Men framförallt tid att umgås. Bara snacka och hade bra. Hoppas vi får tillfälle att ses fler gånger innan Mysan flyttar.
Tänk så länge vi har hängt ihop vi 3. Jag och Jessica ännu längre. Det har varit långa avstånd nästan jämt till varandra och våra liv har oftast sett helt olika ut. Men ändå känns det alltid som det var igår vi sågs sist...
Dom finns där vilken skit man än gjort eller går igenom och jag hoppas dom vet jag alltid kommer göra samma sak för dom. Det är vänskap.
 
Snart jul. Känns konstigt. Dåligt med julstämmning iår när inget är som vanligt men det är ju ändå en mysig tid.
Far bort imorgon igen. Lugnt på jobbfronten så då kan jag lika gärna åka upp till fjällen igen. Är ju som betydligt mysigare där.. :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: