Madelene

Livet ändrades. Och ändrades igen.

Kategori: Allmänt

Det var ett tag sedan sist. Har inte haft någon lust att skriva av mig. Det kändes inte som jag hade det behovet längre. Men nu när det gått ett tag inser jag att jag har saknat det. Att få skriva av mig om mina vardagsbetraktelser i stort och smått.
Det började med att jag gick in på bloggen och läste några inlägg från förra sommaren. Har svårt att känna igen tjejen som skrev då. Livet har verkligen ändrats sedan dess.
Hon som skrev då var ledsen, arg och deprimerad över livets bakslag som samlats på hög de senaste åren.
Jag skulle ljuga om jag sa att allt var som i en saga idag men jag mår betydligt bättre. Jag är nog lugnare i själen. Har inte en konstant rastlöshet eller oro och ångest över framtiden och behöver inte längre omge mig med folk 24/7. Utan kan njuta av ett kanske ensammare men lyckligare liv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: