Madelene

What are words if you really don't mean them when you say them..?

Kategori: Allmänt

Imorgon är det första advent. Den här julen kommer inte alls bli som jag förställt mig. Inte ens i närheten. Skulle faktiskt kunna hoppa över den iår. 
Hade sett framemot att julpynta i nya lägenheten, fira ett-årsjubileum och allt annat som hör december till. 
Istället har livet vänts upp och ner. Igen. 
Det gör så förbaskat ont stundtals och jag känner ilska, sorg, frustration, ledsamhet och uppgivenhet allt i en enda stor röra. 
Jag har sagt och gjort allt jag kan! Men det hjälper inte... Jag kan inte göra mer hur gärna jag än vill.  
Alla drömmar, allt vi sagt.. Bara en enda stor tomhet och hopplöshet kvar. 


Kommentarer

  • emma P säger:

    Massa kramar till dig gumman! :)

    2013-12-01 | 02:05:52

Kommentera inlägget här: