Madelene

Jag har försökt bryta mig fri men nån jävel drar mig tillbaka.

Kategori: Allmänt

Förlamad av trötthet idag. Kroppen och hjärnan vill ingenting. Får tvinga mig själv till allt jag gör.
Som inte det vore nog så är jag terroriserad av konkursförvaltaren. Man kan ju som tycka att det borde vara nog nu. Att det borde varit klart att gå vidare för länge sedan men inte...Mail på mail på mail...
Det är lite som en klamydia du aldrig blir av med. Du tror att allt är lugnt men den jäveln ligger där och lurpassar.
Har lust att be han lämna mig i fred att ligga och slicka mina sår och vältra mig i självömkan.
En sån dag idag.
Dags att ta sig an ett problem i taget. Vet bara inte vart jag ska börja.
Kan jag inte få bli 12 år igen och bekymmersfri. Då ens största bekymmer var ifall Mattias Johansson i samma klass visste om att man existerade.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: