Madelene

Fest

Kategori: Händelser

a det känns som det blivit lite väl mycket av den varan ihelgen. Och ikväll är det dags igen. Inte alls taggad, inte det minsta.
I lördags va vi hos Tobbbe och Sofie på grillning och fest. Blev sedan 3.an och efterfest hos Alex. Och faaan vad full jag va. vet inte hur det gick till men när jag skulle hem va jag dyngrak. Och då mådde man som man förtjäna igår. Minns inte jag varit så dålig på länge.
Tobias och Manne va och hämta badtunnan igår. Och det skulle prov badas. Så dom sprätta några öl och brorsans och hans kompisar joina. Okej tänkte jag bara jag får sova eftersom jag skulle jobba idag. Fick man sova? Näe, det lät som en jävla grisfarm där ute där det bröla och skrek varannan sekund. Och sen kom fylltrattarna in i huset och va allt annat än tysta.
Klockan va då 01.00 och då brann jag av. Försökte få Tobias att slänga ut dom men han hade smulit av! Sa då till Manne att inom 5 minuter skulle alla vara ute och huset tyst och tomt annars jävlar! Och det blev de..
Nä jag va riktigt förbannad igår kväll. Okej om man är med själv på festen och så. Men när folket som bor där har gått och lagt sig för att dom ska jobba kan man väl ha lite mer respekt än så eller är det bara jag som tycker det?
Som sagt fest ikväll.. inte taggad alls och det känns bara jobigt och stökigt. Sa till Tobias att han får hålla sig någolunda skärpt för en gångs skull så att han kan ha nån kontroll på saken.

Jo en sak till som jag upptäckte imorse, det ser ut som ett jävla grustag i hallen och toan! Lillebror ska få greppa dammsugaren tror jag.

Sista jobbdagen på Storuman Energi idag. Mysko.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: