Madelene

Pust

Kategori: Allmänt

Nyss varit hos Osnat på gymmet! Och jag har gått ner i vikt!! Fats jag inte tränat nått och hela påsken va ett enda stort fiasko ur följa hennes mat schema synpunkt! Jag är så glad! :D Minus 2,3...inte så himla mycket kanske men jag är glad och hon skröt på mig. Hon ska börja ringa mig varje vecka nu för att se att jag tränar minst 3 ggr i veckan. Oj oj.. men bra att ha nån med piskan i ryggen känner jag.
Nu är det strax helg.. Tobias och hans brorsa ska fara till Kittelfjäll för grabb helg med skoter och öl. Ett stygn av oro och svartsjuka känner jag iaf. Vet ju hur han blir när han blir full... men han har iof aldrig (vad jag vet) varit otrogen på dessa 3 år.
Ska försöka att inte säga alltför mycket. Vi måste ju få leva våra egna liv.
Känns lite som jag kväver han ibland för jag vill så gärna att han ska va med mig jämt och hitta på saker med mig. Känner mig lite små dumpad när han far med sina kompisar. Jag har även lite svårt att fara iväg med mina kompisar och hitta på saker ibland för jag vill inte lämna han. Så det måste jag försöka ändra på och skärpa mig med. Läste att det viktigaste för ett förhållande ska hålla är att man fortsätter att vara sig själv och ha ett eget liv.

Så det blir nog stugan med mamma och pappa om dom far eller Storuman med Mysan.. :)
Blir nog bra hursom helst..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: