Madelene

Hej och hå..

Kategori: Allmänt

Vart tog sommaren vägen? Jag tror någon missa att det skulle vara sommar och gav oss hösten på en gång. jaja hoppas på en fin augusti iallafall. :)
Jag jobbar för fullt och nu är det ganska kul.. har börjat skriva beställningslistor och det är så kul att välja vad man vill ha hemma och inte. :) Satt och beställde en massa scrapbooking till mig själv ikväll från Panduro. Så nu har jag det mesta.. ska bara sätta igång med mitt 2006 album. :)
Ikväll så va vi med Robban och Jenny. For och fiska en sväng med det blev då inge fisk så vi satte oss i en koja och grilla lite i regnet. Det va mysigt.. :) Sen så har vi planera lite om våran kommande fjällvandring, vart vi ska och så. Det är ju det som är svårast, vart ska man välja att gå, vilket jäkla fjäll tar man? aja.. :)
Jobbar imorn och nån timma på lördag. På lördag äre tänkt att jag och brudarna ska ha kräftfest men lite gott dricka till. Kan bli kul att bara sitta och snacka skit och proppa i sig kräftor! :)
På tal om brudarna så drar ju Jessi snart och så vet man ju aldrig vad My kan hitta på. Hm.. alone in Storuman. Suck.. :(
Hm.. nu kommer jag inte på nått mer att skriva. Ska sova nu så man orkar med morgondagen.. :)
Ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: