Madelene

Kommer inte på nån rubrik

Kategori: Allmänt

Har lunch just nu. På jobbet sliter vi med inventeringen fortfarande. Är så jäkla less på inventera så jag tror jag dör. Vi är snart klar med affären men då har vi ju lagerhelvetet kvar. Och där ute är det kaos.
Igår så va jag och erik b och kolla på när Tobias körde cross. En lugn kväll. Blev lite tv och sedan sova. Ja eller vi försökte sova för My och Erik hälsade på i vårat sovrum där vi halv 11 tiden på kvällen. Tur man inte har humör som pappa såna gånger..:)
Jo jag fick en stor låda med scrapbooking grejer igår från Panduro. :) Wee! Nu alla tjejer som vill får ni komma och scrapbooka med mig. Det är så kul och har blivit värsta grejen här i Storuman. Vi säljer sånt på jobbet som smör.
Imorgon är de lunch date med Jenny och Elinor ha jag och Elinor bestämt iaf. :) Det blir kul. Skönt att ha lunch kl 12 så man hinner träffa lite folk.
Annars så längtar jag mest tillbakas till fjällen och lugnet just nu känns det som. Har varit så otroligt festar sugen i flera veckor och nu när det äntligen händer nått i Storuman är jag inte ens lite sugen på fara. Skulle hellre dra och fiska.. :) Måste ha fått nån omvänd lappsjuka i fjällen. :) Nämen jag ska fara på hotellet iaf.. träffa lite folk gör en nog gott.
ja vad mer ska jag berätta? Ska tvärt ner till Barsele ikväll och lämna lite grejer samt tigga middag. Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på.
Jo Jenny vi måste ut på flotttur nån jäkla kväll snart!?:)
Nu ska jag slurpa i mig min lunch. Varma koppen med kantarell smak. Vilka minnen.. :)
Ses!

 image23
Varm mysig eld...

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Ja, jag tycker att flotturen ska bli aktuell snart =) för de ha vi sagt nu ett bra tag ;)
    Ja du, varje gång jag slurpar i mig varma koppen så kommer nog fjällminnen tillbakas =) Haha

    2007-08-22 | 22:08:26
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: