Madelene

Tomtar och målning..

Kategori: Allmänt

Ja inatt lär jag drömma och tomtejävlar. ( Undra om jag blir utan julklappar som sa så?) Jag har tydligen missat att det skulle ha beställts julsaker för en månad sedan så chefen och co kände väl lite panik och satt och hjälpte mig idag. Jag får hoppas att jag är ursäktad för att jag är ny och har ingen aning om deras rutiner osv. Så idag vare tomtar och troll i mängder vi har kikat på. Ja jisses.
Annars så blev det en lunch med Jenny, Marina och Elinor igen.. :) Very nice.. :) Alltid kul att träffa dom. Synd bara Ellii lämnar oss. :(
Ikväll har jag bara kännt panik över jag och tobias och vårat hus. Så här är det. Skratta inte för det är tragiskt.
Sommar 2006 vi köper huset och börjar renovera för kung och fosterland. Men vintern kommer så vi hinner inte måla klart huser så det får va randigt över vintern. Under vintern blir vi attackerade av en latmask. Våren kommer och latmasken sitter i. Det blir sommar.. vi börjar starkt med att fälla en massa träd och måla hallen. Sen tar energin nästan slut. Iaf för min del. Tobias orkar lägga tak  på halva huset. Sen är vi less och lat. Men oj.. i måndags kom visst hösten och huset är fortfarande INTE målat. Ser ännu värre ut nu än förra hösten. Ja man har lätt panik. Så det är de jag gör.. målar.. allt som går måla i detta väder.
Nu ska jag kika på lite scrapbooking grejer åt jobbet och ringa My för att höra va hon gör.
Ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: