Madelene

Dag 2

Kategori: Allmänt

Andra dagen på mördar veckan. Oj oj säger jag bara. Helt slut i huvet och fötter, ben värker som bara den. Har iaf nyss ätit och legat och små slummrat en stund. Tobias sover. Men jag kände plikten kalla, bloggen och städning av huset. Sen blire nog att mata några avsnitt av DH innan sängen kallar. :)
Gjorde just jordens tabbe. Detta facebook alltså, what´s the point! Man trycker och det blir hur fel som helst jämt! Skulle svara Mysan på ett kedjrebrev, så jag skrev till henne, lite personligt och så men inte för personligt vilket va tur och skicka iväg det. TILL ALLA HON SKICKAT KEDJEBREVET TILL!! :) ohh my goood! Ja jag dör, tänker nog inte använda min facebook på nån månad. Haha.. :)
Annars så va vi och tvär tärra våra "grannar" igår. Jag fick ett recept av Jenny på Potatisbakelser. Mums! Så om jag orka nån kväll blire lite sånt. :)
Ja annars så närmar julen sig med stormsteg. Tobias är så söt. Flera ggr nu den senaste timmen har han börjat berätta omedvetet vad han köpt mig i julklapp. Men han har alltid slutat i tid. :)
Nä..nu måste jag ta och röja upp här.

Jo.. Re. Anonym. :) Om du är den jag tror du är så kan det varit du det riktades mot då. Men som sagt gammalt groll känns det som numera. Folk förändras. :) Och det är tur det.

Nä hejs svejs. :)

Kommentarer

  • Emma Persson säger:

    Facebook är krångligt, du är nog inte den enda som gjort bort dig där.. :P

    2007-12-20 | 08:56:40
    Bloggadress: http://peersson.blogg.se

Kommentera inlägget här: