Madelene

Dag 4

Kategori: Allmänt

Ja.. bara 3 dagar kvar av killerweek sen är det jul. Ska bli så skönt att bara slappa hemma hos mamma och pappa. Bara ta det coolt och inte tänka på nå mer paket. Idag va det mkt folk! Speciellt när vi bara va 3 st och resten va på lunch, då kom ALLA. Men det är samtidigt kul. :)
Imorn blire att jobba 9-9. Jag gruvar mig. Men efter det är det lugnt. Några timmar på lörd och sönd sen är det klart.
I
går va jag, björn och kika på när tobias körde på crossbanan på Storhälla. Det va kul. :) men man blir så nervös när man ser han flyga över hoppen. Blir kanonkul att se tävlingen nästa vecka! :)

Ja jag va och luncha igår med gamla jobbarkompisar från Storuman Energi. :) Det är alltid trevligt.

Vilket skitväder föresten! Jag som trodde vintern kommit på riktigt och så töar det bara hela tiden. Och i Hemavan är gräset framme!! SKANDAL! Jävla växthuseffekt! Om inte ens fjällen är snösäkra längre vad ska man då ta sig till?
I
dag gjorde även L sin sista dag på jobbet. Så vi tackade av henne med blommor och blad. KOmmer kännas konstigt nu när hon inte är där längre.

Nä..nu ska jag gå och hälla upp ett glas alkohol av nån kul sort och städa. Det har jag förtjänat, iaf alkohol. :)

Hej..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: