Madelene

Död?

Kategori: Allmänt

Guuud vad tungt det är att vakna numera. Är helt färdig på morgonen och tar mig knappt upp ur sängen. Men det konstiga är att jag kunde ändå inte sova igår kväll.. ??
Annars så har vi börjat ha öppet till halv 6 på jobbet nu. Så det känns lite tungt det med eftersom kvällarna blir kortare för det tar ju en stund och stänga och greja. Men det är ju bara en kort period så det är bara att gilla läget. :)
Håller fortfarande på pynta här hemma. Men ikväll ska det bli klart. Ja man är ju inte snabbast kanske.. :)
Fy, känns inge kul den här månaden efter att ha betalat alla räkningar. Hur ska man ha råd med julklappar egentligen? Och brorsans julklapp som är så himla dyr! Ja julklapparna kan ge en lite ångest men samtidigt älskar jag att både ge och få paket så. :)
Undra vad man ska göra på nyår? Känns som att vi kommer att komma på där i mellandagarna att "Fan, det är nyårsafton ihelgen, vad ska vi göra?!!?" :)
oj vad tiden går. Måste börja snigla mig tillbakas på jobbet med hojen.
hej!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Ugh, jag får ångest av tanken på julpynt. Orkar inte... usch dålig människa jag e. Hörde att Rusta hade vita o rosa julgranar =) haha kanske vore nått.

    Nopp ingen bild på håret, men jag ska leta rätt på en och lägga ut.

    Ha de gott

    2007-12-04 | 19:55:30
    Bloggadress: http://www.ssara.bloggagratis.se
  • Jenny säger:

    Ja du, det där på morron känner jag igen mig rätt så mycket! Jag tar banne mig inte upp!!! Jag tror att det är nå fel på sängen, den är för skön helt enkelt:)Ja jag har inte bestämt mig än om ja ha pynta färdigt eller inte, jag lär ju hitta massa skoj i Umeå.
    Ne nu ska jag springa till kaminen och värma mig en skvätt!

    Hade!!

    //J

    2007-12-04 | 21:35:09
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: