Madelene

Fredag

Kategori: Allmänt

Satt nyss och såg IDOL och konstaterade att det spelar ingen roll vem som vinner egentligen. Visst Marie är lite väl mkt Carola för min smak men dom är bra båda 2. Tänker inte ens rösta. Synd bara att inte Amanda körde Halleljua låten ikväll också. Då hade hon nog fixat en röst av mig. :)
Annars så är Tobias i garaget och dolar och jag försöker pynta århundrades fulaste plastgran (!). Men säg inte det till Tobias. :) Jag tjata till mig en gran för jag visste att vi aldrig skulle orka oss ut och hugga en. Men när jag öppna lådan va den jäääääätteful. :) aja.. lite pynt kanske fixar den.
Imorn jobba man. Pust. Men det känns bra. Man ska bara hålla käften och se glad ut så länge man har ett jobb att gå till.
Urk... ha just tryckt i mig åt h-vete för mkt godis och lite chips. Predika för Mysan tidigare ikväll att jag minsann aldrig mår dåligt av götta och att det är därför jag ser ut som jag gör. Men nu känner jag ett litet illamående av allt godis.
ja det va inte bara Jenny som vakna av ett snöras i natt. Trodde det va jordbävning minst när jag vakna av att hela huset skaka. Men vårat staket höll iaf.
Käka lunch idag med ovan nämda brutta och sandra med sin boy. Det va trevligt som vanligt. :) Finns några riktiga pärlor i byggnaden ovanför mitt jobb måste jag bara säga.

Va längde sedan jag bjöd på en privat bild så här kommer den.
Dagens bild ur arkivet
image64
Ja man måste ju bjuda på sig själv ibland. Så här kommer en riktig goooooing. Haha. Jag på lyset, med prilla under läppen och senaste hightech telefon i örat. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: