Madelene

IDOL 2007!

Kategori: Allmänt

Ja då va det över för det här året! Och Marie tog hem segern! Men det va jämt!
Men jag kan ändå inte låta bli att känna mig lite besviken över att inte Amanda fick vinna. Jag sa innan att det inte spelade nån roll men när Marie vann kände jag mer att "Fan, hade varit bättre om det varit Amanda". Men men, dom som kommer 2:a blir ju oftast större artister än 1:orna. Jag menar, vart är Agnes idag förrutom på reklamen för MQ? Läste att Markus inte ha något skivkontrakt längre heller så vinna IDOL verkar inte vara en solklar Autoban till lyckad sångkarriär.
Men jag unnar ändå  Marie att vinna IDOL. Att gå från bimbo i BigBrother till att vinna IDOL är stort!
Som jag läste in en annan blogg för en stund sedan. Kvällens final var som att välja emellan naturgodis och lösgodis. Omöjligt eftersom jag vill ha båda delarna. Men ikväll hade jag nog trots allt tagit lösgodiset.
Nu ska jag och Gurra som anfaller mina fingrar hela tiden sova.
Natti på er.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: