Madelene

Sammanfattning

Kategori: Allmänt

Här är min sammanfattning av 2007

Sammanfattning.

Sammanfattning av 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Kört en lång sträcka med bil själv.. :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Började starkt iaf, men det sluta pladask i somras..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp.. :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nä tur det.

5. Är det något du saknar år 2007, som du vill ha år 2008?
mer resor!!!

6. Vilka länder besökte du?
Sverige enbart.. suck..

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Oj svårt... kommer inte på nått särskilt.

8. Vad var din största framgång år 2007?
Nytt jobb med mer ansvar?

9. Största misstaget?
Öh??

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Räknas förkylning?

11. Bästa köpet?
BMW... :)

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, vänner, familj och Tobias

13. Vad spenderade du mest pengar på?
Tyvärr kläder...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Oj.. säkert nån från i somras som jag inte minns.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ungefär samma. Kanske något ledsnare emellanåt.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat ännu mer tid med vänner och rest mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit hemma mindre.. :)

18. Hur tillbringade du julen?
Med mamma, pappa, björn och tobias stundtals i Barsele.

19. Blev du kär under 2007?
Inte mer än tidigare.. :)

20. Hur många one night stands?
Öh totally NO

21. Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes, Idol

22. Hatade du någon som du inte hatade i början av året?
Hata är väl kanske ett starkt ord. Eller jag vet inte? Näe det tror jag inte.

23. Bästa boken du läst i år?
Oj, jag och författare. Men Camilla Läckberg funkar alltid.

24. Största musikaliska upptäckten?
Timbarland..? :)

25. Något du önskade dig och fick?
Ja en mobil i julklapp, haha.. :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja en del...

27. Årets bästa film?
Men gud! Jag har sett så många filmer... hm.. pass.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag jobbade och firade sedan på kvällen här hemma med kalas.. :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre kanske?
Ja det gör det alltid,

30. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, Tobias, djuren.

31. Vem saknade du?
Mysan, Jessica och Glenn. Dom man umgickt med jämt förr men inte lika ofta numera.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Oj svårt.. känner jag nån ny?:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: