Madelene

Sankta Lucia

Kategori: Allmänt

Japp idag äre Lucia. Tyvärr är man i den åldern man bara får se luciatåg på tv (om man har tur), för gammal för skolan och för ung för egna barn som lussar ( tycker jag af). :)
Jaja.. länge sen man blogga nu. Lite lat. Eller iof så va jag sjuk igår. Har det senaste året börjat få migränliknande anfall lite nu och då. Och igår va en sån dag. Huvva. Mamma har ju migrän så det vore väl inte så konstigt om jag hade ärvt det av henne. Vakna klockan 5 i morse av att det sprängde från ena ögat till nacken. Va omöjligt att sova. Så jag gick upp och efter 2 alvedon släppte det så jag kunde fara på jobbet i vanlig ordning.
Vi hade lucia fika imorse iaf. :) Det va mysigt.
Hah, och igår kväll kände jag mig ganska pigg så jag baka knäck och lussebullar. Historiens äckligaste lussebullar! Smakar igenting för jag hade i för lite saffran! Skit också.. :)
Snart är det iaf jul, och sedan nyår, sen januari och sen? Ja.. vem vet. Inte jag iaf. Blir så less på att leva i ovisshet. Försöker intala mig själv minst 20ggr om dagen att det spelar ingen roll. Jag har gjort mitt bästa och duger det inte så finns det inget mer att göra. Deras förlust liksom. Men idag funkar det inte sådär jättebra att intala mig själv det... :( Blir det som jag befarar ska jag sätta mig i skolbänken och plugga allt jag hittar. Tror jag.
Jag och Tobias prata om att fara på AC cup i Östersund efter nyår. :) Blir nog kul. Fast man frös nästan ihjäl sist men men. Nu tar man sig iaf in på alla krogar efteråt. :)
Nä nu ska jag tvinga på Tony lite guldglitter på huvet. Är ju iaf Lucia.. mohahaha. :)
Ja och My.. hoppas du får det riktigt kallt, blåsigt och regnigt och att tomten glömmer bort att du byter adress över jul! :) Mohahahaha.. :) Så går det när man är så fräck och får utomlands IGEN. :) Nämen.. ha en bra jul babe! :)
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: